• Home
  • Merkworkshops

Loop je voor op je merk?

Je bent druk met de volgende stap voor je bedrijf. Je wil dat de buitenwereld écht ziet wat je te bieden hebt. Je voelt dat je kansen mist. De waan van de dag zit je in de weg.
Je hebt géén zin in een groot bureau of een tijdrovend proces. Je hebt wél zin om nieuwe stappen te zetten én het lef om serieus naar je merk te kijken. Dat treft! Onder de naam Brainy Branding geef ik samen met mijn collega's Frank Goijarts en Alies de Groot vorm aan de uitgebreidere trajecten.

We kijken naar de buiten- én binnenkant van je merk.

Merken met stevige wortels maken verschil. Wij helpen je daarbij, met een slimme combinatie van marketing, design en de psychologie van veranderen. We keren je binnenstebuiten, en het wordt nog leuk ook. Een uitgekiende aanpak brengt de essentie van wat je wil samen met je merk. We kijken naar wie je bent en wie je wilt worden (als merk, het is geen therapie :-). We staan stil bij wat je te vertellen hebt en waarom. We kijken naar inhoud, vorm en gedrag. We zoeken de essentie van wat werkt en gooien ballast overboord. Dat vertalen we in een logo, een sfeer, bijpassend gedrag. Kortom, we helpen je van ergens naar huis. Het resultaat: een merk om trots op te zijn dat zichzelf verkoopt.

Waarom kiezen voor zo'n traject?

  • We kijken samen naar inhoud, vorm en gedrag
  • Je krijgt een aanpak die past bij jouw situatie
  • Gedurende het proces kun je steeds bijsturen

Wil je aan de gang met je merk?

Dat is mooi! Neem contact op en we maken een afspraak voor een kop koffie.